Metode de Relaxare

 Meditaţia, tai-chi, yoga, reiki, imageria dirijată, metoda silva sunt acceptate astăzi ca un punct de plecare în procesul terapeutic.

Meditaţia, respiraţia adâncă, relaxarea muşchilor, relaxare prin imagerie dirijată, relaxarea instantanee, relaxarea în frecvenţa alfa, metoda silva, echilibrarea emisferelor cerebrale, relaxarea în apă sunt cele mai cunoscute metode terapeutice care implică tehnici de relaxare.

Relaxarea  muşchilor

Este o tehnică de relaxare în care îţi încordezi şi îţi relaxezi conştient diferite grupe de muşchi din corp pentru a te  familiariza cu zonele din corp unde resimţi tensiune. Tensiunea apare tot din cauza stresului. Pe măsură ce corpul se relaxează, se reduce agitaţia interioară şi se relaxează mintea.

Închide ochii. Încordează tălpile timp de 2 secunde, relaxează timp de 2 secunde. Tensionează, relaxează.

Repetă.

Încordează-ţi încet pumnul, strângând din ce în ce mai tare; ţine pumnul încordat câteva secunde şi apoi deschide palma. Simte cum tensiunea dispare pe măsură ce mâna se relaxează.

Respiră adânc de câteva ori, iar apoi mută-ţi concentrarea pe talpa piciorului stâng. Repetă acţiunea cu piciorul drept.

Continuă pe rând şi cu alte grupe de muşchi: gambe, coapse, abdomen, piept, spate, braţe, gât şi umeri, faţă.

MihaiB

Cursuri de Reiki

Pentru Programari Sunati la 0723377860